Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Rebecca Watkins Photography


«…Ξεκίνησε αθώα, όσο τα δικά μου, λίγο παχουλά, δάχτυλα κουλούριαζαν γύρο από τα παστέλια, πινέλα, μολύβια...οτιδήποτε έδινε χρώμα. Στην οικογένειά μου με φώναζαν “Watkins fingers”, επειδή τα δάχτυλά μου ήταν πάντα απασχολημένα, ζωγραφίζοντας ή παίζοντας με τον υπολογιστή του πατέρα μου. Στο γυμνάσιο η τέχνη και η τεχνολογία ενώθηκαν στην μορφή της κάμερας. Όλα τα πάθη της παιδικής μου ηλικίας εκφράστηκαν με την φωτογράφιση. Στο κολλέγιο η φωτογράφιση πήρε δευτερεύοντα θέση λόγω μαθημάτων, λακρός, άλλων παιχνιδιών, αλλά η φωτογραφική μηχανή ήταν πάντα δίπλα μου…».  
Έτσι γεννήθηκε ακόμα ένα ταλέντο στην φωτογράφηση. Στην ιστοσελίδα της Rebecca Watkins και στο δικό της blog θα βρείτε πολλές υπέροχες εικόνες. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου