Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Sunlit by Olivia Bell


Λατρεύω τις φωτογραφίες αυτού του είδους! Φωτεινές και ηλιόλουστες! Σχεδόν διαφανείς. Εμπνευστικές. Εμένα μου θυμίζουν τις απαλές υδατογραφίες. Αυτα είναι τα έργα της Olivia Bell  από Λονδίνο. Η πρώτη φωτογραφία είναι η αυτοπροσωπογραφία της.
Τώρα, που έχω την Canon 550D, οπωσδήποτε θα μάθω και εγώ να βγάζω τέτοιες. Πόσες ηλιόλουστες μέρες έχει ή Έλλαδα? 300? Οπότε είμαι σίγουρα και πιο τυχερή!

Я просто обожаю такие фотографии! Легкие и солнечные! Почти прозрачные. Вдохновляющие. У меня они ассоциируются с нежной акварелью. Это работы Olivia Bell из Лондона. Первая фотография - ее автопортрет.
Теперь, когда у меня есть мой долгожданный Canon 550D, я обязательно научусь делать такие! Тем более, сколько солнечных дней в году в Греции? 300? Значит, мне повезло гораздо больше!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου